pondělí 24. listopadu 2008

mám net

Tak po dlouhé době mám zase internet, takže je možný, že se zas občas něco napíšu. Ale abych řekl pravdu, zas tak mi ten blog nechyběl. Možná mě jednu dobu vyděsilo, že by bylo snad i anonymnější psát pod civilním jménem...
Dopisovat články o akcích, na kterých jsem byl a které jsem zažil snad ani nemá cenu. Už utekla dlouhá doba. Takže snad plynule přejdu do současnosti, jako by ta pauza nebyla.
Už jste slyšeli nové cd SKA-P? Zrovna mi hraje 6. písnička alba a jsou to hrozně smíšené pocity. Nejsou to ty starý skapéčka, jaký jsem znal... uplně jiný pojetí. Uvidím až naposlouchám víc, ale doufám, že na koncertě v Praze, na který mám lístek, budou hrát většinou ty starý věci.
Jinak jsem začal letošním semestrem žít trošku kulturnějším životem než předtím. Může za to hlavně Alenka s Lenkou, protože mám teď s kým chodit v Brně na koncerty a hlavně mě má kdo na ně tahat... díky holky;-) Hned je to v Brně příjemnější:) Jen škoda, že nikdo nešel v pátek na Sto zvířat...sem byl zase jednou mokrej jako myš:p

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

teda, konecne:) hej, dneska sem 5 hodin pracovala a pristal mi na nose kus podkozniho vaziva.. bylo to nechutny.. jinak v olmiku nic moc novyho

Anonymní řekl(a)...

Alushhka: Kus podkožního vaziva? Jéééé, to je sladké:) Já vám ty pitvy tak závidím:) A Gaspachovi závidím že mu nechyběl blog... Mě už se po tom mém zase stýská:)

Anonymní řekl(a)...

a proc si ho zrusila?? hej, nevim, estli je az tak co zavidet... vcera to byla celkem nuda, az na to podkoźni vazivo;)

Gaspacho řekl(a)...

barunka: jo, kus podkožního vaziva na tvém nose je přesně to, co jsem chtěl takhle po ránu číst...
Alushhka: Co to že si s tím sekla?
Jinak ty pondělní tréninky mě jednou zabijou.... teď mám být kurva ve škole ale nejsem schopnej tam dojít:( a to budu za pár hodin zase chlastat v Blansku...oj oj...

Unknown řekl(a)...

m

Unknown řekl(a)...

Tak jsem chtěl napsat koment, a zapomnel jsem o čem byl ten článek, tudíž i koment.
Jinak komenty s podkožním vazivem, mají vážně štávu....

Anonymní řekl(a)...

hej, mame uplne anomalni ruku... mam sval, ktery tam byt nema, strasne tlustou tepnu, ktera ma byt tenka a tepnu, ktera je hrozne vzacna:) a jak je v brne? u nas uz je vanocni punc

Anonymní řekl(a)...

Alushhka: Mno, zkráceně proto, protože jsem na něj stejně nepsala nic hodnotného, ani užitečného, ani jsem na něj nepsala upřímně když mě něco sralo, takže neměl ani vykecávací, ani žádnou jinou fci, a byl prostě na prd:) a navíc mě hrozně sralo, že mi ke starým článkům furt někdo chodil psát jaká jsem vymazaná piča, tak jsem se jednou prostě vytočila a smazala ho.

Anonymní řekl(a)...

Jinak, v Brně se celkem máme, před dvěma dnama jme měli já, Lenka i Honza nějaký krizový chlastací večer, v pondělí jsme byli v divadle, dneska jdeme s Kubou na koncert... A tak:) Vánoce se tady už taky začínají hrotit, je tu naprosto hnusně a kosa, a co chvílu padá to nechutné bílé svinstvo. Ať už je zase jaro. mmch, potkáme se v pátek? Dojede i sestra:)

Anonymní řekl(a)...

nee, ja zustavam v olmiku a drtim ancu:/

Anonymní řekl(a)...

Alushhka: Hm, já jela domů, ale taky zůstávám doma a drtím chemču, druhou chemču, psychologii, biologii, latinu, fyziologii a přepisuju svých 5 neuznaných protokolů:/ Za dva týdny nejspíš chcípnu:( S ančou hodně štěstí... Maruška se taky málem posrala, ale dala to za A...:)