středa 4. února 2009

To se vážně nedá

Čtyři roky na střední, kde jsme ve třídě neměli jedinou slečnu. Potom VUT, kde na strojní fakultě taky zrovna nerostou. Tak jak se sakra mohlo stát, že na dnešní zkoušku, kde bylo přihlášených 12 lidí přišly 4 krásné slečny. Jak se pak má člověk sakra soustředit... to vážně nejde...sakra
A se školou souvisí další věc. Je 9:20 a já si liju metaxu...sám na koleji. No není to už trochu moc. Měli by dávat na přihlášky do škol: "Ministerstvo zdravotnictví varuje! Školy způsobují deprese a dělají z lidí alkoholiky!"

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co by to bylo za školu bez alkoholu? :-)

Smonty řekl(a)...

Metaxa není alkohol! Metaxa je výborný pitíčko :-D

Anonymní řekl(a)...

Jojo, a já studuju na výšce už šestý rok a deprese mám téměř furt...jsem prototyp, který by měli přikládat k tomu varování jako názornou ukázku!:)

Anonymní řekl(a)...

Jé a zapomněla jsem se podepsat:-D

Anonymní řekl(a)...

Dlouho jsem byla téměř abstinent, s vejškou dávám jeden rum za druhým (sama, v bytě, bez pomoci) a stávám se příležitostným kuřákem, neboť jedině s cigaretou se dá přežít zima v bytě