neděle 10. května 2009

Kampaň

Poslední dny mě baví sledovat kampaň ČSSD. Silná radikální hesla proti předchozí vládě a u toho fotky anonymních lidí "z lidu", naproti tomu umírněná hesla s fotkami kandidátů. Jako by se pod ostrá hesla nechtěli podepsat a nechtěj s nimi být spojováni.
Jsem zvědavý s čím přijdou ostatní. Zatím jsem viděl jen jeden bilboard, který byl od ODS "Paroubek škodí...", kde ovšem není jasný čí ten bilboard je. Pouze je tam odkaz na web cssdprotivam.cz kde se dočtete, že jde o odpověď ODS na kampaň ČSSD.
Čekám, že ostatní strany už nebudou tak negativistické a doufám, že jednou budu moc volit někoho a ne proti někomu.

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Nikdy to nebude a když si neřeknu, že musím jít volit menší zlo, tak tam snad ani nepůjdu, jenže nevim jestli si tohle vůbec řeknu.

Libor řekl(a)...

www.csdprotivam.cz je web za kterým stojí ODS.
Kampaň soc dem je ale hrozná. Je jen negativně pojata oproti ODS, to se mi mnoho nezamlouvá. KapmaŇ se mi zatím docela líbila u KSČM, nevymezují se vůči jiným stranám a akcentují evropskou linii. To je ale asi tak vše :-).
Jsem zvědav s čím přijdou zelení..

Gaspacho řekl(a)...

KSČM jsem ještě nikde neviděl. O zelených jsem četl. Teda spíš o odnoži Demokratická strana zelených, která se zase ostře vymezuje proti Straně zelených viz slogany "Silou ne Katuško" "My víme co je biomasa" atd. Celkově jsem na SZ zvědavý, protože jim odešel sponzor minulé kampaně a přešel právě k DSZ, kde dal 5mega na kampaň.