středa 27. května 2009

Omeleta pro Paroubka

dnes mi ve zprávách neunikla reportáž o předvolebním meetingu ČSSD v Praze. Šlo o hromadný útok vejci od odpůrců Paroubka a jeho politiky. Musím říct, že jsem se opravdu bavil, protože dvojici Paroubek-Rath opravdu nemám rád a vidět jak si Paroubek vybírá žloutek z ucha bylo velice uspokojující.
Přes to všechno tuto akci rozhodně nepodporuji. Oplácet stejnou mincí by se nemělo a když se Paroubek chová jako prase, nemuseli by chytat jeho móresy i ostatní. Žádné věci to neprospěje, jen se pár lidí pobaví a pro Paroubka jsou to spíš body.

5 komentářů:

Libor řekl(a)...

Zaslechl jsem i takové názory, že za tím útokem stál Paroubek sám, aby nahnal nějaké body před volbami.
Nevím.
To je problém dnešního světa, ke každé informaci se vyrábí i dezinformace.

Gaspacho řekl(a)...

Spekulativních teorií je spousta. ale když se člověk koukne na Facebook tak bych v tom nehledal nic jinýho, než že se hecla skupina lidí, kteří nenávidí Paroubka.
Nejhorší na tom je to, že tahle prkotina zastíní všechny seriózní debaty a zásadnější problémy se zase nebudou řešit... viz poplatky. Ty taky nejsou zas tak zásadní, ale je kolem toho humbuk, jako by šlo o existenci lidstva.

Unknown řekl(a)...

Jenže mám pocit že ratha nic netrefili, přitom si myslim, že právě on je ten člověk po jehož příchodu do cssd velice zrhubla a stala se stranou hulvátů, viz zaorálek a paroubek. Škoda že těch vajec ratha netrefilo víc, zasloužil by si to více než ostaní "terče".

Gaspacho řekl(a)...

No ale taky kdo ho tam přivedl...Paroubek.

Anonymní řekl(a)...

Alushhka: Mno, vzhledem k tomu, že jsem minulý týden nebyla skoro on-line ani jsem nesledovala tv, tak jsem o tomhle sice slyšela, ale přímo jsem neviděla jak to vypadalo. Z doslechu se mi to zdálo dost vtipné, ale když jsem shlédla video, změnila jsem názor. Působilo to na mě tak, že jen minimum z těch lidí tím chtěli vyjádřit nějaké nasrání (nechce se mi úplně říkat názor:), zbytek si prostě jen chtěl nějak zarebelovat. A je skoro jedno co a po kom. Celek pak vůbec nepůsobí dobře, ani vtipně. Tyhlety bandy blbců, co se na každou podobnou věc nalepí, jsou mor.