středa 27. února 2008

Byl jsem přemluven

O víkendu si vzpomeňte na chudáka Gaspacha. Včera jsem byl přemluven a ono halové mistrovství ČR Ultimate frisbee budu hrát... Takže tam budu zmateně pobíhat na hřišti. Třeba mě někdo natočí a aspoň budu vědět, jak se to nemá dělat.
Tímto jsem donucen si přečíst pravidla:D

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak hodne stesti na turnaji... :)

Michal aka Garant

Gaspacho řekl(a)...

Nazdar Garante, díky...štěstí bude třeba:) Ale to ňák dáme:)

Anonymní řekl(a)...

Tak doufám, že bude nějaké to video na youtube:-D.
Hodně zdaru!

Gaspacho řekl(a)...

Jasně že bude. Otázka je jen za jak dlouho. Ale tak dej mi měsíc a určitě dám odkaz i sem.

Anonymní řekl(a)...

super, těším se na video. Stačí napsat který je Tvůj tým a já budu u kompu fandit:-D.
P. S. Vlaječky s nápisem: "Rektální vyšetření" jsou povinností.

Gaspacho řekl(a)...

Jsem si teď vzpomněl na kalhotky, který mají Wohnouti pro fanynky. S nápisem "Chci wohnout". Navrhnu v týmu něco podobnýho...
Má někdo zájem o spoďáry s nápisem "Chci rektální vyšetření" ?:D

Anonymní řekl(a)...

Objednávám 5ks. spoďár s nápisem "Chci rektální vyšetření".
Dám je svým pologramotným sousedům:-D.

Anonymní řekl(a)...

no...mimochdoem...spodary teamovy mame...jak pansky tak damsky :)

je na nich kravicka