neděle 3. února 2008

čekaná na bobra (upraveno)

Zima byla větší než jsem čekal a od 7 do 9 to bylo fakt krizový... pak se už trochu oteplilo a celkem se to dalo vydržet. Ale co z toho, když se bobr neukázal. Dneska ani ondatry nevylízaly jak normálně tak jsem dnes viděl jen pár vrabčáků, na kterých jsem si ověřil, že stan opravdu maskuje a vyfotil jsem jen jednoho ptáčka sedícího na stromě nad stanem.
Ale pořád je tu nepatrná šance, že jsem snad ještě něco natočil. Když jsem se šel zahřát procházkou podél potoka, tak jsem vždycky zapl kameru, ale moc šancí tomu nedávám.
Nakonec jsem vydržel do 11 a zabalil to. Vyfotil jsem aspoň ten můj slavný stan, aby jste viděli, co jsem stvořil:) Příště půjdu raději k večeru než z rána...beztak budou bobři v ten čas aktivnější... Ještě se na to poptám expertky;-)

A toto je zvonek zelený nebo zvonohlík zahradní nebo něco jinýho žlutýho:)

Přidána fotka Gaspacha od Janie...děkuji;-)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No podle té siluety ze spodu, bych řekl že to bude nejspíš Strnad..Zvonohlík to být nemůže..

Anonymní řekl(a)...

Hezký stan, koukám, že maskování dokonalé. Kde jsi jej sehnal?
A neboj, trpělivost se vyplácí.

Anonymní řekl(a)...

Kubo, mám o tebe strach:D

Gaspacho řekl(a)...

sehnal jsem ho tak, že mi děda někde koupil tu plachtu. Pak jsem vzal tyčky od klasického stanu, nařezal 4 malé trubky, do kterých ukotvím ty tyčky a je hotovo.
Ale trpělivý budu rači až bude teplo a pozdní odpoledne:)

Anonymní řekl(a)...

Jakého odborníka že to máš na mysli?:D

Anonymní řekl(a)...

Kubo Ty jsi blázen a víš co? valstně jsem úplně stejnej :-DDD

Gaspacho řekl(a)...

Všichni jsme tak trochu blázni. Takový úchylky jsou koření života:)