čtvrtek 7. února 2008

Echo z Brna

Tak konečně mám taky čas se nudit, tak se můžu pustit do blogování.
Od pondělka začal nový semestr a od pondělka taky bydlím na kolejích. Je konec každodennímu dojíždění, vstávání v 5h ráno, nudným cestám vlakem. Koleje mám 7 min od školy s "nádherným" výhledem na mou fakultu.
Chytl jsem fakt v pohodě spolubydlící, takže je s kým chodit do hospody. Navíc jsou ve čtvrťáku, takže mám celkem dobrý zdroj informací:)
Nejpodstatnější věc v tomto týdnu byl trénink frisbee. Stal jsem se hrdým členem týmu Rektální vyšetření:) Fakt paráda a za měsíc snad nebudu takový dřevo...
Jinak se snažím vyplnit čas tak, abych nemusel být skoro vůbec na kolejích, protože tady se dá jen dřepět u PC. Dal jsem si kvůli tomu dokonce nepovinný předmět:) Je to sice jen CAD, ale i tak...na mě je to výkon. Taky přemýšlím o permanentce do ZOO. 3 kila/rok je celkem v pohodě cena.
Toť asi vše... snad jen že mám zabijáckýho matikáře a děsivou fyzikářku. Asi nebude radno podcenit.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zoo doporučuji, naposledy jsem byl v zoologické zahradě v Jihlavě a byla to paráda. Je to takový jiný druh zábavy. V podstatě asi skoro vše je lepší než sedět u PC, leč to je nejpohodlnější způsob trávení času, takže i u mnoha lidí nejčastější..

Gaspacho řekl(a)...

Já byl v ZOO naposledy v létě (Hodonín) a celkem zážitek...hlavně ty kozy:D
Jako představuju si to tak, že první 4 návštěvy budou fakt prohlídky a další budou něco jako posezení v parku... Prostě sednu na MHDéčko, zajedu do ZOO na oblíbený místo, vytáhnu knížku nebo skripta a posedím chvilku venku.
A vysedávání u PC je taky zajímavý téma... možná se o tom někdy rozepíšu. Každopádně ty návyky na PC u mladých lidí jsou šílené. Žádný pohyb, žádný sport nebo jiný zájmy. Jen hry na PC a to většinou ještě nijak rozvíjející.

Anonymní řekl(a)...

Já mám radši hospodu

Anonymní řekl(a)...

hej,jak máš ty něbo nějaký jiný brňák zítra volno? Odpadají mi totiž semináře a já si v brně potřebuju koupit nějaký věci, tak co si dát někdy kolem dvanácté sraza?;)

Anonymní řekl(a)...

co na to říci, jen "heh" :-DDDD