čtvrtek 12. června 2008

...

Opravdu povedenej den. Půl dne zabrala zkouška ze statiky…3. pokus a za D :) Třikrát sláva, ale nechal si mě vycukat parchant:)

Vystěhoval jsem se z kolejí a hned jsem jel do Břeclavi na malou bárbekjú… Škoda, že s některýma lidma nebyl čas trochu víc pokecat,…přece jen jsem je strašně dlouho neviděl…O to víc jsem si uvědomil, jak jsem na další lidi vázanej a opravdu se bavit dokážu až s něma…

Moc jsem se nezdržel a už jsem musel valit na vlak, protože mě zítra čeká Polsko… Uplatnil jsem svůj dokonalý timing a 5s po nastoupení do vlaku se odjíždělo…

Cestou z vlaku jsem za poslouchání Los de Abajo počítal hvězdy na zemi… celkem jsem jich viděl 16… neubránil jsem se nostalgické vzpomínce na přechod Karpat, kde jsem v noci viděl opravdu kýčovité hemžení světlušek v lese…Proč vlastně světlušky tady u nás pořád sedí na zemi, když lítání jim tak sluší? A může být něco hezčího než přírodní kýč? Já chci zas chodit přírodou s báglem na zádech, přespat pod širákem, rozdělat oheň, upíct kyselý brambory na bílým víně… Proč si na tyto okamžiky nedokážu udělat víc času? Vždyť jsou to ty nejkrásnější zážitky co mám… Fakt se těším na víkend v Bílých Karpatech :)

8 komentářů:

Libor řekl(a)...

S těmi kýči souhlasím, samotný rozměr kýči dává až lidské porozumění, ale příroda jako taková přeci kýčovitá být nemůže. Docela rád bych se také na několik dní sbalil a odjel někam pryč...jen tak se kdesi toulat. Nicméně počasí teď nevěstí mnoho dobrého a přirozená lenost i mnoho jiných povinností nutí člověka setrvávat zde...bohužel.

Anonymní řekl(a)...

vork:napiš kdy chceš jít ty karpaty nějak mi přibliž trasu kudy, anebo jen start a cíl. já bych šel, ale potřebuju znát datum aspon tři dny předem.

Anonymní řekl(a)...

Vork: tak jsem se díval na turistycký trasy. Mám už jednu namyšlenou, bylo by to tak pohodovkou na tři dny, ale šlo by to stihnout možná i za dva dny. Nevím jestli to mám se napsat, nebo počkat až co mi napíšeš. Moje trasa: Strážnice vlak nádr, po červéné na travičnou, pak po zelené přes čertoryje a pak zas na červenou, až k vrbovce žel. s. (cca 20km). druhý den: po modré až na kubíkův vrcha a pak po červené až na javorinu (cca 17km). tretí den 7 km do strání a dom nebo jít dál až na lopeník, pokud by se rozhodlo jít dál tak první trasu bych natáhl cca o 15km a další den ujít min 25 km tretí den se dostat k večeru na bus. Chce to asi rozhodnout predem. Já bych byl pro variantu druhou. Záleží kdo všechno pude.

Anonymní řekl(a)...

btw. ted mě napadlo, jestli to nejdeš už tento víkend.

Gaspacho řekl(a)...

Mám pocit, že to vychází na 4.-6.7. ale nejsem si jistý... až zjistím přesně začnem řešit... Jinak počítej s tím, že se přesouváme až v pátek podvečer na místo a v neděli do večera už musím být v Brně... máme den a půl na procházku, ale nepočítej s moc dlouhou trasou... celý bych to viděl maximálně do 35km...

Anonymní řekl(a)...

Vork: to je pekne na hovno, když už tak bych to šel co nejvíc co nejdýl. Tak vyjdime už v pátek ráno. nebo pojdme(jestli nebude prset) tento víkend.

Anonymní řekl(a)...

vork: kdo všecko se chystá jít?

Anonymní řekl(a)...

Rýža: Doufám, že jedním z těch lidí, se kterýma by sis rád pokecal jsem já:D Neboj, vynahradíme si to na Mighty. Pokud přesvědčíme Leničku a Barušku budeme jak čtyři z tanku a pes:D