pátek 20. června 2008

Finýto

Hurá!!!Tak mi už taky začaly "prázdniny". V uvozovkách proto, že celý prázdniny budu pracovat...ale pořád lepší jak nedat zkoušky a pracovat na furt... Takže si hezky užiju každý víkend, v létě a nudit se opravdu nehodlám.
Vypadá to tak, že jediný víkend, kdy budu v létě doma bude ten příští... Domluvil jsem se s pár lidma, uspořádáme takový malý Frisbee den ve VP a pak s VIP lidma u nás na dvoře mojito párty:p Když jsem to říkal bratrovi, začal nahlas uvažovat o grilovačce, takže malý level up:)
Dneska byla ta zkouška fakt darovaná... Nejdřív bylo skoro hodinové zpoždění vlaku na které hezky navázala šalina, která jela asi o 15min dýl než je norma. Následkem toho jsem došel na zkoušku s hodinovou sekerou a byl jsem rád, když jsem vůbec vyjednal možnost psát test aspoň na zbylou půlhodinku s tím, že mě pak dozkouší. Douzkoušel nás celkem 4 (opravdu nic nevědící studenty) a všem nám dal nakonec krásné E :p
Večer už vyjíždím do Třebechovic u HK. Hrajeme mistrovství ČR v Ultimate Frisbee. Bude to pěkný záhul, protože nás jede jen 9 a z toho 2 v polorozkladu. Hraje se 65min a pěkně obzápas...se bojím, že se do té práce pak neprobudím, jak budu mrtvej. Takže kdybych se dlouho neozval, víte proč... třeba pak brácha rozešle po internetu parte;-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Rýža: Kdy se plánoje to VIP?:) Bo já sice budu doma, ale jen od čvrtka do soboty...:( že je to v pátek...řekni řekni....prosííím...:)

Anonymní řekl(a)...

Simal: Sobota, nymburaci musi taky prijet :)
Gaspacha jsem opoustel v nedeli v 5 odpoledne, po vsech zapasech a az na cerveny nos od slunicka byl zdravy... Velka Morava je oficielne 9. nejlepsi tym v Ultimate Frisbee v CR :-P

Libor řekl(a)...

Tož,...tak doufám, že Gaspacho se řádně zregeneruje a brzy bude opět na blog přispívat:)