pondělí 16. června 2008

Lemon Cap 2008 – Sosnowiec

Mám za sebou můj 4. turnaj a pro mě zatím nejlepší co se organizační stránky týče… Pořádající tým Spirit on Lemon dokázal sehnat slušný sponzory a měl tak možnost uspořádat velice příjemný levný turnaj. Za 300kč (12 éček) startovnýho jsme měli celý 2 dny krásný švédský stůl, večeři, tričko s kšiltovkou. V průběhu turnaje nebylo třeba utratit ani zlotý za jídlo nebo pití…s cestou nakonec celý turnaj vyšel na krásných 600kč. Tak to by byla finanční stránka turnaje…

V Polsku je Ultimate Frisbee mladší sport než u nás. Údajně tam byl před 4 lety jen jeden tým a teď jich na turnaji bylo 8. Kvalita za naší ligou celkem zaostává, což je pro náš tým skvělá možnost si zahrát i proti slabším týmům. Zatímco u nás jsme mezi nejhoršími, v Polsku by jsme byli asi mezi špičkou. Takže je pro mě vyhrávat nový zážitek :)

Co se mi ale v Polsku líbilo nejvíc je to, že jsem tam cítil většího spirita než u nás. Hrají s úsměvem, dokáží se u toho dobře bavit a o tom to je.

Dobrý dojem kazilo už jen hrozně tvrdý hřiště jako ve Slatinicích na Céčku. Tam jsem se definitivně rozhodl si koupit tufy.

PS: Velká Morava má nové dresy… hezky 4% :D















8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Člověče, ten sport se mi fakt začíná líbit!! Ale rozhodně to není kvůli těm dresům s roztomiloučkou barvičkou :-).
Tak jen pořádně makat, ať nás poláci do 5 let nepředeženou!!!

Gaspacho řekl(a)...

No jo, je tam "prdel" :)
Jelikož se pohybuješ v Praze, opravdu není problém zajít k ňákýmu týmu, vyzkoušet si to nebo se jen podívat na trénink;-)

Libor řekl(a)...

gaspacho...
Docela mě to láká...hmmmm
Co se k tomu potřebuje za "vlohy"?
Rychlost? Síla?

Gaspacho řekl(a)...

Jako v každým sportu je rychlost a zrychlení předností. Pak jsou celkem vhodné dispoziuce výška a výskok. Sílu nepotřebuješ, hody jsou spíš o švihu a technice. Úplně nejdůležitější je asi hlava. Vědět kdy se kam a jak rozběhnout, kdy a jak hodit. Je to hodně taktický sport.

Actress řekl(a)...

Ty růžový třička jsou stylový :)

Pepa Musil řekl(a)...

Zdarec hráči:-) našel jsem Vás na výraz frisbee brno, proto čekám, že hráváte v Brně. Je nějak možné zajít si s vámi zaházet nebo popřípadě máte kontakt na někoho, kdo shání lidi pro tenhle super sport? jsem sice v brně už nějaký pátek, ale nikoho se zájmem o tento sport jsem zatím nepotkal.

Gaspacho řekl(a)...

Nazdar Joei, samozřejmě si s náma můžeš kdykoliv dojít zaházet, ale problém je v tom, že jsme víceméně akademický tým, takže většina týmu je pěklně v trapu přes prázdniny... Zůstalo nás v Brně jen pár a domlouváme se ze dne na den přes ICQ a mobily. Tréninky budem mívat buď v Lužánkách nebo na Krávě. Zatím to vycházelo většinou kolem od 17:30 do kdy se nám chce. Protože nemám v Brně zatím počítač, tak ti dám kontakt na spoluhráče: ICQ (Konop) 223-321-747 a mobil na mě 603 764 784.
Tak se ozvi, domluvíme se...budeme se těšit;-)

Gaspacho řekl(a)...

Jinak ještě můj mail: vondra.jakub@gmail.com
icq: 346642551
Ale zastihneš mě asi jen dneska a pak asi 14 dní ne...
A kdyby sis to stihl přečíst, tak jsme domluvení na zítra do Lužánek v 17:30 přesně tady :
Loc: 49°12'24.225"N, 16°36'27.124"E