pondělí 2. března 2009

Probuzení

Poslední dobou mám strašnou radost. Začíná se něco dít...takové probuzení ze zimního spánku.
Před týdnem jsem byl na výborném turnaji, který dokážou udělat jen Spirit on Lemon (polský tým ze Sosnovce). Organizačně fakt paráda, zahrál jsem si bez starostí za tým FrDenda, takže kvalita hry taky dost jinde než jsem zvyklý. No a večírek...téma: šedesátky. Protože jsem nic neměl (a ani bych to do batohu už nepobral), půjčil jsem si krásné šaty od Áji a byla prdel. Každý si fotil můj chlupatý dekolt, všichni se mnou chtěli tancovat (i rakouský homosexuál)...no to se jen tak nezažije:D
Hned po návratu z turnaje mě čekala v Brně kruhová akce energetiků...to co předvedla spolužačka se nedá popsat, to se musí zažít:D (ale to jsem ještě netušil, že to kamarádky ve čtvrtek překonají). Ve středu jsem byl pozván na veterinární večírek. Taky dobrá akcička, kde jsem si úžíval poměru asi 6:1 holek na chlapa:p moc příjemné:)) škoda jen, že jsem šel v nejlepším kupovat pivo a řada byla na 45min. No a čtvrtek... šel jsem na koncert velice zajímavé skupinky z Nového Zélandu. Ovšem zážitek z koncertu naprosto přebily kamarádky, které se rozstřelily z rumů. Místo klíčů vzít tyčinku Mars, rozbalit ji, kousek utrhnout a začít odemykat... to je vážně úlet:)))) V pátek jsem šel na narozeniny v Kamence...velice kultovní místo:) Příjemná zábava, ňáký to pivíčko, panáček...pak cesta domů, další pivíčko (už ani nevím co jsem bratrovi všechno nakecal, ale kecal jsem hodně). Víkend byl už čistě odpočinkovej. Po této rekapitulaci týdne se už nedivím, kam sakra zmizely ty peníze.
Teď je tu březen, v plánu je za 14 dní turnaj v Bratislavě, za 3 týdny jsem se rozhodl jet na akci Brontosaurů, kde se bude vysazovat živý model lužního lesa a vytvářet jezírka. Na podobnou akci jsem se hodně dlouho dokopával, protože mě fakt zajímají ti lidi a ta atmosféra těchto akcí. Nechám se překvapit. No a na vyplnění posledního volného víkendu chystám, nejen pro můj tým, výlet přes Pálavu s prohlídkou Mikulova. Druhý den možná kola, Lednice-Valtice a okolí.
No a v dubnu je to už co víkend to frisbee:) Mám z toho radost, že se opravdu pořád něco děje. I když bych byl rád, kdyby do programu víc zapadali staří známí, víc kultury (na což už nejsou peníze) a víc školy... Ale naklonovat se vážně nedá a ani bych to asi nechtěl. Tak se mějte hezky, počasí už tomu začíná přát;-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak co sraz starych znamych v patek v bv?;) barunka

Anonymní řekl(a)...

Koukám,že si pořádně užíváš.Nebyl takový poměr holek už nebezpečný? Víš jak to chodí, holky když pařej, jsou kolikrát horší, než mužský ;-)))

Gaspacho řekl(a)...

Barunka: Dneska to moc nevidím... :(
Skikuba: Zahájil jsem včasný ústup, takže žádné nebezpečnosti se nekonaly :D