sobota 19. ledna 2008

Plány

Ještě není ani únor a já tu sedím nad mapou , idosem a plánuji své letní akce. Letos to jsou 4 akce, které bych chtěl absolvovat.
1. NP Podyjí... mělo to byt už v 2007, ale ňák z toho sešlo. Nechat se svést vlakem do Jemnice a projet celý park až domů. Ale včera se objevila jedna alternativa. Byl návrh, aby jsme si pronajali chatku a proč ne v NP Podyjí:) Vezmu si tam hezky kolo a přes den se vždycky zdejchnu, večer zakalím s ostatníma...jj... to by mohlo být super.
2. CHKO Bílé Karpaty. Tady ani nečekám, že by se někdo chtěl přidat. Ale klidně kohokoliv přiberu. Vlakem do Brumov-Bylnice a pak pěšky do Velké nad Veličkou napříč CHKO. Mělo by to být cca 50km, takže bych to viděl na 4 dny pohodového toulání, spaní pod širákem, občasná zastávka v hospůdkách... jé já se těším:)
Pak to jsou dva fesťáky....
3. Mighty Sounds... Hudební akce roku a já nesmím letos chybět... I kdybych měl jet třeba jen na sobotu, ale já pojedu!
4. Cramfields... sice to není můj TOP žánr, ale naprosto skvělé světové kapely 20km od baráku. Hudební akce roku ve Střední Evropě. Cena kolem 1000kč a malé provozní náklady...

Tak tohle jsou TOP plány na léto a kromě toho využiju každé volné chvíle na výjezdy na kole...třeba na celý víkendy protože už kašlu na fotbal a budu si užívat časovou svobodu:)))
Já se tak těším... tak a zpátky do reality. čekají mě ještě 3 zkoušky...

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

NP Podyjí jsem už vloni měl naplánovanou trasu, aj mám cyklomapy. Nakonec se nikomu nechtělo jet.

Anonymní řekl(a)...

Creamfields by letos měly být někde u Břeclavy, jsem v poušení tam vyrazit...

Gaspacho řekl(a)...

jj u Břeclavi. Bude to na letišti v Ladné (asi 2km od vlakové zastávky).
Přesněji Loc: 48°47'25.876"N, 16°53'47.387"E :)

Anonymní řekl(a)...

To jsou plány, hezké hezké :) kort to Podyjí a Mighty sounds! Jsem uplně zvědavej, jaký bude mít letos Mighty line-up, ale co jsem otravoval na diskuzi, tak možná zařídí třebas Babylon circus a to je fakt luxus :))

A teda jestli Creamfields je ten fest, co byl vždycky v Roudnici, no tak se máš na co těšit, byl jsem tam kdysi, tak 4 roky zpátky, ale nevím, jestli to bude tvuj hudební šálek ;o)

Gaspacho řekl(a)...

A tak já nejsem vysazenej jen na SKA:) I když SKA je SKA:))
Bude to hlavně elektro a proti tomu já vůbec nic nemám...
Na Mighty bych rád slyšel La Ruda Salska... A když si teď pouštím Kumbalu a vzpomínám na pivní fesťáček, tak bych se taky nezlobil:) Jinak věřím pořadatelům, že to bude naprosto úžasný...

Anonymní řekl(a)...

Tak to já jsem spíše zase vysazen na elektro:-)

Gaspacho řekl(a)...

Kdyby všichni poslouchali to samý, tak by to bylo hrozný. Ještě že je ten svět tak barevný:)

Anonymní řekl(a)...

...a obsahuje barevné lidi:-)

Anonymní řekl(a)...

ať žije kántry:) Nechtějte vědět, co jsme včera v předzkouškovém delíriu poslouchaly s Martinou:) A ještě v jaké skladbě:) Něco na způsob řazení kapel v letáčku na Trutnov:))

Gaspacho řekl(a)...

"...a obsahuje barevné lidi:-)"
Jo no...některý holky chodí šíleně zmalovaný:))
Kántry? To už musíš být na pokraji duševního zhroucení. Doufám, že tu zkoušku dneska dáš a vytáhneš si i ty mé oblíbené Externality:) Stále držím pěsti;-)

Anonymní řekl(a)...

Tak to nebyly externality, ale veřejní statky:) Každopádně...velice jsme ho s Marťou pobavily...a nakonec jsem vyválčila jedničku...sice to už všichni ví, ale přesto...samochvály není nikdy dost...:))

Anonymní řekl(a)...

Tak elekto a elektronica není zas tak hrozná, au to mne bolí, že to píšu, ale nějaké věci mám i rád, ale jako mne se tam spíš nelíbili ti lidé, vysmaženci na extázi, oranžové ksichty ze solárka, bylo to jako velké disco trysko, ale kdo by si nechal ujít Carla Coxe a pod. :))

jako už jsem přemýšlel, že si koupím lístek na Mighty, ale dokud tam nebude něco pořádného tak mne ani nehne, zatím zveřejnili The Toasters a Prague Ska conspiracy, ale to je furt nějak málo :))