středa 9. ledna 2008

ZK konstruktivní a počítacová geometrie

Tak jsem dneska dělal další zkoušku viz nadpis. Jako byl jsem celkem nasraný. Budu si víc věřit a už neopisuju, pokud nejsem uplně mimo mísu.
Celkem padly otázky. Řez rotačním jehlanem a sestrojení krychle v axonometrii. Dalšímu jsem vůbec nerozuměl, ale 2 příklady stačí na C-D.
První jsem udělal uplně v pohodě. U druhého jsem se chvilku trápil...začal jsem dobře, ale nebyl jsem si jistý... Nakouknu k sousedovi, a koukám že to má jinak. Tak jsem to škrtl a začal dělat začátek z části podle něj. Pak jsem ho zas já nechal opsat oba příklady a vysmátý čekal až dojdu na řadu s tím, že to mám. Jenže chybička se vloudila. Můj původní začátek byl dobře a ona to byla celkem zásadní chyba, takže mi z toho příkladu nic neuznala. Sousedovi jsem pak řekl co jsem měl špatně a odešel jsem na něj čekat na chodbu. Když mi pak řek, že má D a narýsovaný to měl uplně stejně, tak jsem myslel, že mě klepne. Prý jí to popsal tak, jak to mělo být, když jsem mu to teda řekl a ani si nevšimla, že to má špatně narýsovaný.
Takže 2 podělaný zkoušky za 2 dny. Aspoň že ten test ze včerejška vyšel na 42 bodů...takže už jen čekám až mu týpek pošle body ze cvik a informatiku na 95% mám.
Tak jsem si postěžoval, jdu si lehnout a vyzkouším si asi učení přes noc....prý je to dobrý. V pondělí dělám matiku, tak mě o víkendu asi nikdo neuvidíte... mějte se, ahoj!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jak 2 píšeš jen o jedné, ne ?

Anonymní řekl(a)...

těžký uděl vysokoškoláka :) ale do toho se dostaneš :D

nj, učení přes noc je perfektní, říkám tomu 24hodinovka, jen pak nesmíš usnout na potítku nebo zaspat vubec na tu zkoušku :)))

jinak ty slova v článku zní nechutně :DD

Gaspacho řekl(a)...

Vork: v úterý jsem dělal konstruování a informatiku. Ve středu zas to KonGo... Dal jsem jen informatiku.
Vence: já nemyslím přímo před zkouškou... Ale jako učit se teď večer na zkoušku co mám v pondělí. Zrovna jsem se probudil a přemýšlím jestli to fakt zkusit nebo jít spát...:)

Anonymní řekl(a)...

to se ti v životě stane ještě mockrát, že to nedáš:)