středa 9. ledna 2008

Skládka za městem

Pamatujete si ještě na skládku za městem? Trvalo to asi měsíc a dostalo se mi doporučeným psaním vyjádření.
(toto je jen náhled... po rozkliknutí je to čitelnější;-) )
Tak jsem si vyzkoušel komunikaci s úřady a jsem celkem spokojen... uvidíme co bude dál.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Docela by mě zajímalo jak tu pokutu předají: Na zákládě stížnosti gaspacha vám oznamujeme že zaplatíte pokutu.
Kdo je majtelem pegaso-trans?

Ale jinak pěkně, mě by nenapadlo ani, že bych dopis měl posílat do hustonu.

Gaspacho řekl(a)...

Si nemyslím, že tam dají mé jméno. spíš "obor životního prostředí....uděluje pokutu" Tam bude asi ňáká ochrana údajů bych řek.
Jinak mám takový pocit, že ten pozemek je možná města. Ale vůbec nevím. To pegaso-trans je jen lokalizace. Možná právě tam má být ta průmyslová zóna a město dělá terénní úpravy.
A kam by si ho posílal? Do Břeclavi?

Anonymní řekl(a)...

Páni, gratuluju k alespoň nějakému úspěchu. Teď ale jen vědět, jak ta pokuta dopadne...

Gaspacho řekl(a)...

Myslím že mi dojde ještě min jeden dopis s oznámením jak to celé dopadlo.

Anonymní řekl(a)...

vubec nevim kam napsat, tak bych asi nikam ani nepsal.