úterý 29. ledna 2008

Je to v cajku

Tak Gaspacho právě dnes dodělal poslední z 5 zkoušek. Znamená to, že se po úmorným zkouškovým vracím do života a tím pádem se tu snad zase začnou objevovat články.
Taky budu od pondělka bydlet na kolejích v Brně (u stanice Červinkova).

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Gratulace! :)

Gaspacho řekl(a)...

Děkujace:)

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji, nnaše země potřebuje vzdělané lidi.

Gaspacho řekl(a)...

já bych to tak neohraničoval a řekl bych, že naše Země potřebuje vzdělané lidi;-)
a dík;-)

Anonymní řekl(a)...

Hej taky se připojuji ke gratulacím...A ve čtvrtek to pořádně zapijeme, juchůůů!!:)

Gaspacho řekl(a)...

čtvrtek? Máte volno? Super...to je zralý na nonstop... první vlak mi pojede celkem slušně v 4:40 z BV :p

Anonymní řekl(a)...

Taky gratulace! Ale jak pět zkoušek?

Jinak ty hade, jak se ti povedlo dostat kolej, a ještě navíc na purkynce...!?

Gaspacho řekl(a)...

"Jak 5 zkoušek?" Myslíš známky?
1K-E, 1CH-E, 1IN-D, 1KG-C, 1M-C
Jsem zjistil, že mám dokonce lepší známky, než měl bratr:p Haluz!
"ty hade, jak se ti povedlo dostat kolej, a ještě navíc na purkynce...!?"
Jednoduše...došel jsem na dispečink kolejí a nechal tam svůj telefon. V pondělí volala (řek jsem, že jsu ještě kouknout na byt), v úterý jsem tam došel, už koleje zas nebyly a cestou domů (hodinu na to) mi už zase volala a nabízela 2 3lůžkáče...jeden pod palačákem a další purkyňka. Tak jsem vzal purkyňku...
Ale na začátku zimního bych je asi nedostal...hold odpadli lidi.

Anonymní řekl(a)...

JO ty to myslíš takhle, in je klasák

Gaspacho řekl(a)...

A kdybych to komplet neopsal z taháku, tak to byl pro mě ten nejtěžší předmět. Celá ta informatika byla nahovno... ten předmět tam vůbec nemusí být.

Anonymní řekl(a)...

jéés, ale koupila bych spíš nějaké flašky, na chlastání na baru nemám moc peněz...

Gaspacho řekl(a)...

Mě spíš trápí to, kde nás nechají ve čtvrtek do 4 do rána...