sobota 5. dubna 2008

Dnes to bylo v pohode

a příští týden bych si dal něco zase... Už mám představu o trase.... představoval bych si to vlakem do Mikulčic, odtud směr ty vykopávky a u nich vede pěkná lesní cestička k rybníkům u Moravské n. Vsi. Tam zas vlakem domů... délka trasy asi 11km a žádné převýšení. Tentokrát bych ale jel až v neděli, protože mám myslím v sobotu zápas.
Co se týče dneška, tak fotky dodám asi v průběhu úterka....nechce se mi tu upravovat fotky, když tu nemám své nastavení.
A ještě by mě zajímalo, jak se vám líbí uživatelsky blogspot.com ... poslední dobou zjišťuji, že jsou s ním u některých problémy, jako třeba nezobrazování fotek, login u komentářů a tak... tak jestli nebude lepší návrat na blog.cz

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vork: mikulčice bych šel hrozně rád, ale příští neděli jsem ve vídni.

Anonymní řekl(a)...

Alena: Hm, taky to asi nevidím. Maturita za 6 týdnů, po ní přijímačky a vědomosti žádné...blbá kombinace.

Anonymní řekl(a)...

Lenka: Bylo to moc fajn, i když ta kapka alkoholu mi tam přece jen chyběla:)
A abych si ušetřila nervy, tak jsem si místo zdlouhavého posílání fotek přes mail raději zřídila album na rajčeti: http://redbeatle.rajce.idnes.cz/

Gaspacho řekl(a)...

A já si nenahrál fotky na flešku, takže pokud mi je někdo nepošle z domu, tak asi jen tak nebudou:(
A co ty Lenko? Jela by si v neděli někam? Připojí se i bratr a Janie...

Anonymní řekl(a)...

Vykopávky u Mikulčic jsou zajímavé, kdysi jsem tam byl.
Jinak, blog mi obtíže nedělá, jen se občas stane, že se mi tyto stránky trochu déle načítají... Už jsem také uvažoval o změně na blogger.com, ale...tradice je tradice:-).

Anonymní řekl(a)...

Alena: Hm, proč vždycky, když vidím samu sebe na fotkách mé sebevědomí klesne o 150%?:D

Anonymní řekl(a)...

Vork: kde sou nejaký fotky?