čtvrtek 24. dubna 2008

Měl bych se učit

... a zatím zase dělám cokoliv jinýho. Ale co vám budu povídat...dobře to znáte;-) Aspoň jsem si při tom neučení vyhlídl 8 zajímavých firem podnikajících v oblasti energetiky (spíš výroba a vývoj strojů pro energetiku, abych byl přesnější). Takže když už se neučím, vím aspoň kam si napsat o práci, až mě vykopnou ze školy:)
Hned po zkouškách do těch firem napíšu, protože si umím dost dobře představit, že bych tam mohl i většinu života pracovat. A když nad tím tak přemýšlím, poprvé v životě mám trochu víc jasno, co vlastně chci dělat. Mé momentální "vysněné zaměstnání" je projektant energetických zařízení. Možná na mě příliš velké sousto, ale je to motivace, je to výzva, je to impuls, který mě snad bude popohánět k dalšímu studiu. Po období bezcílného života si vyzkouším snad i něco jinýho a snad to bude i lepší:)
Tak jsem článkem o pár minut úspěšně odložil učení matiky a jdu se zkusit konečně nakopnout...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak.., já pořád nemám v životě jasno:-).
To, že odkládáš učení matematiky, však zcela chápu. Já například někdy před zkouškami raději začnu uklízet, protože právě TO je teď nejvíce potřeba:-)

Gaspacho řekl(a)...

jojo...:) přes zkouškový je vždycky nevíc vygruntováno:)) Taky vždycky stihnu seřídit kolo, často kolikrát začnu i posilovat...no prostě se dělá všechno na co do té doby nebyl prostě čas...

Anonymní řekl(a)...

vork: hmm

Anonymní řekl(a)...

Je asi hodně uklidňující vědět, co chceš. Já se zatím válím v bahně nevědomosti a není tu hezky. :o(

Anonymní řekl(a)...

Rýža: nezaložíme nějakou firmu?:))