čtvrtek 3. dubna 2008

výlet-pouzdrany-organizace

Tyto řádky jsou ryze soukromé, jen pro pár VIP lidí, kterých se to týká.

Poslední dobou dost zanedbáváme výlety, tak bych to chtěl napravit. Už pár let se chci podívat na pouzdřanskou step z počátku jara, kdy je to tam asi nejhezčí. Proto jsem naplánoval malou (asi 8km) trasu...takovou příjemnou jarní procházku na 2-4h.

V neděli jsem se tam byl už projet na kole, abych okouknul možné trasy. V původním plánu měla být část trasy přes les u Vranovic, ale překáží tam obora. Na kole jsem to tam neprojel, ale pěšky se dá obejít cokoliv. Problém červené trasy je ale v tom, že nám cestu křižuje jeden potok, který se dá přejít jen po 4m vratkém můstku. Takže pokud vás neláká balancování na můstku, je tu modrá alternativa, která je od Pouzdřan po Svratku dost nezáživná a pak už je to podobný okolí Dyje.
V Uherčicích mají celkem pěkný cihlový kostelík ve stylu Poštorenského. Takže pokud je zájem o památky či hospody, zajdem i do Uherčic, jinak se jim můžem taky vyhnout. Dál to tam už neznám, ale dostaneme se na Pouzdřanskou step z druhé strany, než se normálně chodí. Tam krásný výhled na přehradu s Pálavou a doufám rozkvetlý louky...

Vyjet bych chtěl spíš ráno. Hodně z nás toho má hodně do školy, tak ať jsme na oběd nebo aspoň odpoledne doma. Druhý důvod je ten, že Pálavu máme na jihu a dopoledne by mohly být celkem pěkný fotky:)
Takže to vidím na vlak z BV 7:42
Pokud by bylo hnusný počasí, tak to odpískáme. Takže se pak přes mobil ráno domluvíme, jestli to má cenu.
Námitky? Dotazy?

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vork se ptá: Nenapsals datum, tak kdy? JInak jsem pro, rád se projdu s lidmi, které jsem dlouho neviděl.
PS: lidé je podle jakého vzoru?

Gaspacho řekl(a)...

Bude to tuto sobotu.

Anonymní řekl(a)...

Od Lenky: Dneska sem se bavila s Bárou a ona celkem protestovala proti tomu odjezdu v 7:42. Jako taky mi nevadilo, kdybysme jeli třeba min. o hoďku později...přes týden vstávám každý den v 6 a chtěla bych se jednou trochu vyspat...

Anonymní řekl(a)...

Od Aleny: Mno, pokud později, tak o dvě hoďky plís, aby to i mě sedělo se spojema...

Anonymní řekl(a)...

Ještě Alena: Tak jak se dívám, tak mi to se spojema nevychází ani na ten 7:42:) Tak posunem to o dvě hodiny?

Anonymní řekl(a)...

Rýža: Tuto sobotu znamenalo asi dneska, co?:) Tak zas nic no:(