čtvrtek 17. dubna 2008

Echo

Dlouho jsem se neozval, co?:) Někteří hold píšou nejvíc, když je jim mizerně, ale já jen když je mi dobře…to znamená když mám čas si dělat ňáký zážitky. Bohužel toto není případ dnešního článku. Zrovna totiž nezažívám zrovna dobrý období….

Pokud to vezmu z toho krátkodobějšího, tak jsem si v sobotu vyvrtl kotník. Kdyby se mi to stalo před 14 dny, tak je to v pohodě, ale tento víkend jsem měl jet na můj první venkovní turnaj v Ultimat frisbee do Putimy. Ale beru to z té lepší stránky. Pondělí odehrávám 3 bitvy o zápočty (matika, statika, materiály). Bez volnýho víkendu by asi moc šancí nebylo.

Další ranou byl dnešek. Dozvěděl jsem se výsledek písemky z fyziky. Asi tak…měl jsem ji rači zaspat. Psal bych to v náhradním termínu a byl bych na tom mnohem líp, i když by se psalo z celého semestru. Takhle jsem se nedostal mezi 18% vyvolených, kteří dostali zápočet. Zatím bezkonkurenčně největší čistka, co jsem za svou kariéru vysokoškoláka zažil. Ale i tohle se dá brát z lepší stránky. Mluvil jsem s Martinem, který říkal, že je v dalším ročníku problém s kredity…tady si je budu moct aspoň nahnat na fyziceJ Ale je to ostuda, když jsem teď oficiálně přihlášený na Energetiku, procesy a ekologii…

No, drží mě nad vodou to, že 2 věci, které mi momentálně znepříjemňují žití brzo končí. Asi za měsíc bude po zkouškách, za měsíc a půl až dva bude končit travian a já si konečně oddechnu. I když to asi nebude zrovna pravda. Zdánlivá výhoda studentského života je to nádherné několikaměsíční volno. Ale když ono je tolik plánů a tak málo peněz. Takže brigáda, zase málo času na koníčky, ale aspoň volné víkendy.

heh… a to že si prý nestěžuju:D Muselo to ven…

PS: na slibované fotky nečekejte… já je sem někdy hodím, ale kdy, to fakt nevím…

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kotník - to je prevít. Rektální vyšetření se tak asi bude muset nějaký čas obejít bez Tebe.
18% "prošlých" - tak to je drsné... Brr..

Gaspacho řekl(a)...

a to je ještě čeká zkouška. ale to už myslím všichni dají.