úterý 22. dubna 2008

Respekt PeaceEggu

Ve frisbee se nepohybuji moc dlouho. O existenci Ultimate jsem se dozvěděl asi před rokem a trvalo až do února, než jsem se aktivně zapojil jako hráč brněnského týmu Rektální vyšetření. Proto ještě pořádně nevidím do dění v českém frisbee, ale to co se povedlo Písku si zaslouží velký respekt. Mladý tým, který se za krátkou dobu zařadil do špičky českého frisbee. Letos se jim podařil veliký úspěch na mezinárodním turnaji ve Vídni, kde skončili na nádherném 4. místě a teď o víkendu dokonce výhra v letošním prvním kvalifikačním turnaji, který pořádali. Mrzí mě, že jsem se turnaje nemohl účastnit pro zranění kotníku, protože ohlasy v našem týmu byly hodně kladné. Vypadá to, že na co PeaceEgg šáhne, to se mu teď daří. Spirit z nich jen září a u mě mají veliký respekt a řadím je na 2. místo v oblíbenosti českých týmů (hned po Rektálce samozřejmě :) ).

http://www.peaceegg.net/

Žádné komentáře: