pondělí 3. prosince 2007

Nadpisová krize:)

Dneska jsem měl hodinu čas na vlak, tak jsem zavítal do Vaňkovky, což se mi opravdu moc často nestane. A co mě opravdu příjemně překvapilo, tak vánoční výzdoba. Asi jsem už nad takovými obchodními domy zlomil hůl a nečekal jsem, že by ve vánoční výzdobě mohl chybět Santa. A představte si, on tam vážně nebyl! Jen světýlka, umělý sníh, sněhuláci s červenobílými čepkami, stromečky a žádný Santa… Super, že?:)


A co dalšího mě poslední dobou dost zarazilo (tentokrát nepříjemně). Týká se to fotbalu… kdo o tom neslyšel, tak se někde podívejte. Jedná se o zápas Baníku proti Spartě, ale nejde o fotbal. Na zápas se totiž dojeli pobit fanoušci z Polska. Jako fajn… že jsou lidi blbí, to jsem věděl, ale jeden záběr kamery mě fakt dostal. 3 malí kluci (odhadem 13 let) tam rozkopávali sedačky a házely je po policistech. Myslíte, že tam jeli sami? Já myslím, že o kus dál tam házely sedačky tatínkové… Zajímavá výchova, nemyslíte?

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak, snad jsem to sihl..první komentář..

Anonymní řekl(a)...

Čau Gaspacho, no musím ti to pochválit, hlavně aby jsi neměl problémy i tady. Nešlo by články z bývalýho blogu nějak přetáhnout sem a mít je zde? Docela by mě mrzelo, kdyby se starší články ztratily. Je to tak, že do 3 měsíců neaktivity se blog zruší? Nebo se snda mýlím? Jinak přeju hodně novinářských úspěchů. Čau

Gaspacho řekl(a)...

Stihl:) Ale jen nechápu, proč máš u toho komentáře tak divný čas...
Jo a výhodou nového blogu je i to, že mě chodí upozornění na nový komentář mailem, takže o něm vím do 30s, když jsem u PC:)

Gaspacho řekl(a)...

Přetahovat články nebudu...to by bylo moc náročný. Ale kdyby si se rozhodl je zálohovat třeba ve wordu, tak mi to pak pošli;-)
Jinak myslím, že se to nesmaže... občas tam zajdu, kdyby mi tam někdo nechal ještě ňáký vzkaz, takže by se to smazat nemělo... a stejně na to na blog.cz pečou.

Gaspacho řekl(a)...

Tak čas přenastaven z Pacifiku na Vídeň (tam o víkendu jedu..do té Vídně, tak to budou snad první fotky tady) :)

The Brash řekl(a)...

No, spíš ty máš divný čas u napsání článku. Zobrazovalo se mi 8:32..JInak doufám, že se zítra potkáme ve vlaku..

Anonymní řekl(a)...

No jo, "fotbaloví fanoušci" mě také šokovali. Přeci jen, takovéto události se nedějí každý den. Mám dojem, že nic krom represí na ně již platit nebude...

Anonymní řekl(a)...

Pěkné pěkné, kdybys chtěl třeba náhodou změnit image nebo tak, tak se ozvi, mám chuť ničit:)

Gaspacho řekl(a)...

Libor: Kdyby se dalo zařídit, aby se tito lidi na staďák vůbec nedostali, tak by to bylo supr... A když už, má tam být dost pořadatelů, monitoring a pak je na řadě ta tvá represe. Ale těch dětí je mi fakt líto. asi nebudou mít vštěpené dorbé hodnoty.

Redbeatle: rád ti dám znovu téměř volnou ruku v úpravě vzhledu blogu, ale jak jsem psal...sám netuším jak změnit barvu ani odsazení stránky... Zatím můžu jen vkládat, ale třeba na to dojdu. Jo a jako společného uživatele blogu jsem tě už dávno napsal... Jen nevím, jak to bude fungovat... podívej se na mail. Je to tak měsíc, co jsem ti to psal.