čtvrtek 6. prosince 2007

Vyčerpaný

tak jsem se dneska učil asi 10h a snažil jsem se dohnat manko po včerejším výpadku způsobeným krátkodobou nemocí. Mám pocit, že jsem si zderivoval celý mozek a limita mých znalostí se blíží k mínus nekonečnu. No snad se z toho vyspím, mozek si ty informace zase zintegruje a ráno si ve vlaku vylepším směrnici vědomostí, aby aspoň mírně rostla.

Snad to dám, abych dostal šanci se stejně ničit i před zkouškou…

Tak držte pěsti, ať pak jedu odpoledne do Vídně s dobrou náladou;-) Jdu balit, ahoj!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Copak to vlastně studuješ? Podle výčtu slov je mi to víceméně jasné, ale stejně...
Nechť je Ti pravděpodobnost nakloněna.:-)

Anonymní řekl(a)...

neříkej to tak veřejně...moje limita znalostí se taky blíží mínus nekonečnu, ale ještě na to za těch pět let nikdo nepřišel...třeba si taky nevšimnou:)

Gaspacho řekl(a)...

jsem na VUT strojírenství. Takže matiky dost...
doufám, že si nevšimnou. Třeba v konstruktivní geometrii si toho nevšimla a mám zápočet:)
PS: zdravím z Vídně;-)

Anonymní řekl(a)...

ídeň - krásné město, ale stejně...radši mám Prahu.

Gaspacho řekl(a)...

Prahu jsem ještě neměl tu čest poznat. Byl jsem tam jen párkrát na moc krátkou dobu. Jednou na opeře a pak "literární exkurze" ve druháku. Takže za jeden víkend znám Vídeň mnohem líp než Prahu. Ale na ni taky jednou dojde;-)

Anonymní řekl(a)...

Praha...no...mám na ni svůj názor...ale ten tu radši nebudu zveřejňovat:)