sobota 29. prosince 2007

Užívám si to volno

To volno kolem Vánoc si fakt užívám. Navíc tím, jak odejdou Vánoce a zbude jen ten čas, tak je to naprosto dokonalé. Zkoušky ještě tak uplně netlačí a mám spoustu času sám pro sebe. A to znamená aktivní trávení volnýho času, což je pro mě dokonalý duševní relax.
A co to vlastně pořád dělám?
Když se náhodou najde nezaplněná chvilka, chodím se psem. Při jedné takové procházce jsem objevil důkazy o přítomnosti bobra hned za naší obcí. Dal jsem si za úkol ho ňák zdokumentovat. Jeden den jsem na něj už číhal s kamerou a foťákem, ale nezadařilo se...ale já ho dostanu:)
Pár dní po čekané na bobra jsem se vydal pro změnu s Tomášem a se Sárou na malý průzkum břehu Trkmanky, protože jsem tam viděl ne zrovna častýho chřástala vodního... nakonec se procházka trošku protáhla až na rozhlednu v Bořeticích a když jsem pak počítal ušlé kilometry, došel jsem k číslu 14... to už je slušný, že?:)
Den na to jsem hrál futsalový turnaj...žádný velký úspěch se nekonal, ale došli jsme si zahrát. Hned po fotbale nasednout do auta a frčet do Lednice na bruslení do toho nejhezčího parku, v který jsem zatím byl. Fakt paráda bruslit kolem těch ostrůvků, minaretu.... (dnes jedem zas).
Ve čtvrtek to začalo opět nevinně. Šel jsem zjistit stav ledu na našem rybníčku. A když už jsem byl na té straně Pavlovic, nedalo mi to a šel jsem zjistit jak je na tom s bobrama druhá strana Trkmanky. Až po Trkmanec sice nic, ale došel jsem až k močálu a zamrzlý vypadá taky úchvatně...i když skoro bez života. Doma mě už čekala zpráva na icq, tak jsem se stihl jen vykoupat a už jsem si to trádoval do Břeclavi na příjemný večer...večer podle mého gusta. Málo lidí-více komunikace. Pak cesta vlakem do Rakvic a z Rakvic klasicky pěšky domů. Celkem to za ten den dalo 16km.
Další den jsem se taky vůbec nenudil... jen co se probudím, zjistím, že bratr jede do Břeclavi hrát basket. Fajn, jedu taky. Nakonec jsem tam zůstal, dal si spicha s Bárou a Lenkou, u Báry se navečeřel s Lenkou pak zašel na naprosto super koncert Tres Hombres (jazz a mnoho dalších stylů...celé CD ke stáhnutí na jejich webovkách). Moc příjemný den.
A dnes jak jsem se už zmínil jedu zase bruslit do Lednice, zítra možná s ornitologickými blázny na Pálavu, no a pak je už myslím Silvestr v Břeclavi.
Fakt si poslední dny užívám:) Škoda jen toho hlodání svědomí ohledně školy. Zatím ani ťuk a první zkouška 3.1. , poslední 19.1. a pak doufám toto užívací období znovu navážu:)
Toť zprávy o mě, mějte se taky moc hezky a užívejte života dle svých zájmů;-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

http://www.piksla.info/fota/treshombres07/pix_treshombres_33.html
:D

Gaspacho řekl(a)...

:D nemá chybu...ale to se muselo vidět:))

Anonymní řekl(a)...

Je fajn, aktivně trávit volný čas. Počet nachozených kilomentrů je vskutku obdivuhodný.
Červík pochybností ohledně zkoušek hryže touto dobou pravidelně - zkus červíka otrávit alkoholem:-)

Gaspacho řekl(a)...

já ho dneska dostanu... ořechovka nachystaná, rum a víno na punč taky... bojím se co všechno dovezou ostatní ale červík se bojí ještě víc:)