neděle 9. prosince 2007

Vídeň

Úvodem pár poděkování... Děkuji Janie za ubytování na kolejích, za plánová všech výletů po Vídni a za příjemnou společnost. I bráškovi za jeho společnost a ze tento parádní vánoční dárek;-)
Název míst, kde jsme všude byli si vůbec nepamatuji. Ono je to celkem jedno, protože je pro mě důležitý pocit, jaký jsem z toho měl a ten byl z různých míst odlišný. Na připomenutí pocitů fotím, tak snad ve vás mé fotky taky vyloudí ňáký pocit;-)

Ve Vídni jsem se utvrdil v tom, že nejsem typ městského turisty a určitě mám mnohem víc rád výlety do přírody a i v tomhle jsem si přišel na své.



Tak tady jsme si hned večer po příjezdu vyjeli na jednu výškovou budovu, kde mají vyhlídkovou restauraci (strašná snobárna). Ale když se tam vydáte na WC, narazíte na schodiště, které vede k této vyhlídce bez nutnosti navštívit onu restauraci. A jelikož mírně pršelo, nabízel se pohled jen na jednu stranu, kde nebylo zapršený okno.


















Malé experimentování při čekání na šalinu. Celou dobu jsem fotil s bratrovým foťákem, ale bohužel si s ním ještě uplně nerozumím, tak neumím nastavit všechny ty vychytávky nutný k nočnímu focení. Díky tomu je dost fotek v koši:(
















Ukázka vánoční výzdoby Vídně...















Tak pokud se nepletu, tak je to radnice. Před ní byly i ty slavné trhy




Tenhle Santa se mi vážně líbí;-) Ale jinak i tam měli plno těch šplhajících potvor...













Tak tato kavka (?) se bála, že jí vezmu její pochoutku.












Výhled na Vídeň. Sice nic moc počasí na krásné výhledy, ale tak včera pršelo, takže jsem rád i za tento;-)










Tady jsme už popojeli znovu do centra, podívat se na ty jejich slavné trhy. I punč jsme si dali (byl výborný).











Než jsme se dostali sem, tak jsme museli podniknout dlouhý a náročný přesun z centra až do přírodního parku, který se vyskytuje na ostrově mezi rozdvojeným Dunajem. Každopádně je to tam parádní... A jak si Rýža jistě všimne, mají tam bobry. Už několik let tam bez zásahu člověka pustoší místní porosty a vypadá to naprosto kouzelně.






I toto všechno měli na svědomí bobři.





























Ptačí hostel... bylo jich tam mraky, ale vybral jsem jen malou skupinku.






























Netřeba komentovat;-)



























































































A toto je poslední foto z dneška. Bohužel, protože jsme procházeli krásný park a výhledy taky nebyly špatný. Jen jsem používal na foťáku režim AUTO a dopadlo to jak to dopadlo:( Ale tak hlavně že to mám já v hlavě:)

PS: Fotky jsou v náhledu a dají se otevřít. Jaksi jsem na to nemysle, když jsem je upravoval a zbytečně jsem je snižoval na malé formáty (zvyk z blog.cz). Videa pobíhajících veverek nebudu zveřejňovat... není to zas tak zajímavý... i když ta sýkorka co jedla jedné paní z ruky.. mno eště uvidíme;-)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěkné fotečky, akorát na jednom padlém stromě vedle druhého nevidím nic kouzelného. Spíš bych řekl, že přemnožení bobři dokáží udělat pořádnou spoušť.
A ještě jeden malý detail: Dunaj je rodu mužského.
Jinak to mohl být docela pěkný výlet :)

Anonymní řekl(a)...

ať se snažím, jak se snažím, fotky mi otevřít nejdou... podporuje to Firefox? :)

Gaspacho řekl(a)...

Ty popadané stromy jsou dlohodoubou prací. Podle mě to rozhodně není přemnožením. Ty stromy kolem vody rozhodně nebyly řídké.
Podle mě je dost nešťastné, když u nás ten shozený strom hned odklidí, ještě než ho bobr stihne ňák užít. Nezbývá mu než jít na další. Ale já nejsem bobrolog, tak nevím;-)
No jo...má mizerná čeština je známá věc. Jdu to poupravovat.
A co se týče fotek, tak mě to nedělá problém. A Firefox taky používám;-)

Anonymní řekl(a)...

Zdarec gasi, takže další dezertér :-D ale chápu, já zatim zůstávám na Jyxu.

Gaspacho řekl(a)...

Nazdar Skikubo, no to víš... ty smazané články a zasekaný server.
Ale tady to má taky své mouchy. Třeba jsem ještě nepřišel na to, jak upravovat vzhled bez hrabání v html. Nebo tu vůbec nejsou rubriky a články tak musíš označovat štítkem. Celkem nepohodlný. Zato 2MB na fotku mi dává možnost ji vůbec nezmenšovat. Ukazují se v náhledech a to se mi dost líbí. Jen mě teď dost trápí šířka stránky, kterou bych rád zvětšil.
No věřím, že čím dýl v tom budu dělat, tím víc vychytávek objevím.

Anonymní řekl(a)...

Fuuuj, bobři, taková havěť:D Pěkně na pekáč s něma...:)))

Gaspacho řekl(a)...

Nevím kdo to v té Vídni říkal...jestli brácha nebo Janie..
B/J:"Když najdem mrtvýho bobra, nebudeme mu sekat hlavu, že ne?"
Gaspacho:"Ne, neboj... já nejsem vědec...jen oni jsou takový hovada:)"

Anonymní řekl(a)...

tssss:D